vineri, 1 noiembrie 2013

Vise care dorm

I.
Când visele încă dorm,
Şi eu mă pierd în braţele tale,
Când totul pare atât de ireal,
Te iau de mână şi dispar.
De-aş putea să ating stelele
În treacăt, lângă ochii tăi,
Aş apune o mare de durere
Şi-aş arunca scrumul vechi
În urma paşilor tăi....
Iluzia se destramă încet,
Inima bate nebuneşte,
Ochii mă ustură, mâinile mă dor,
Tu ai mutilat trecutul la noi în dormitor!
...
Şi regrete de-ar fi o mie,
Nu-mi pasă, căci singuratic
Ţi-am cules inima ştearsă
Şi-am făcut-o să învie.
Acum clipe goale umplu camera,
Parfumul tău, patul destrămat
Inima mea făcută praf...
Căci tu cu chipul tău seducător,
Ai călcat pe sufletul meu de visător!

II.
Am închis ochii, abătut,
plin de praf.
Te-am văzut splendidă,
visul meu rece şi mut.
Am încercat să te ating,
cu greu, în zadar
Te-am iubit iluzie moartă,
rămăşiţele arse se sting.
Nu mi-e frică, mi-e doar greu
Să mă apropii,
Când sufletul plânge ca un copil
Pierdut înăuntrul meu...
Nu ar mai avea rost
Să visez sperând,
Acum când tu ai plecat păşind uşor

Pe inima mea de visător.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu