sâmbătă, 27 decembrie 2014

Strânge-mă-n brațe!

Privește-mă!fără sfială dăruiește-mi-te
Cu gândurile și păcatele tale, toate.
Eu îți voi cuprinde sufletul și vom pleca departe
Unde toate astea nu vor mai avea nici o însemnătate.

Ia-mă de mână! cu grijă să-mi atingi inima
Și alunecă-n visul meu asemeni unei dorințe vechi
Căci dimineața tu ești răsăritul, lumina mea,
Umbra și întunericul ce noaptea-mi ține priveghi.

Strânge-mă-n brațe! și lasă tăcerea să ne copleșească,
Lumea să se micșoreze, să dispară-n veșnicie
Iar eu îți voi dărui trupul meu muritor, liniștea sufletească
Amintirile, păcatele și tot viitorul ce va să vie!

Sărută-mă! ca și când ar fi ultima dată
Lasă-mi spiritul să străbată timpul vieții tale
Ș-am să cutreier alături de tine o lume toată
Până pământul ne va acoperi... iar deasupra noastră
Copacii își vor răsfira petale.

Acoperă-mi trupul! cu al tău, cu ale tale mângâieri
și nu-mi da drumul în veci, căci timpul ne va exila
Va uita de noi și vom dăinui în afara lui printre amintiri
Când aici nimeni și nimic nu va mai exista.

Păstrează-mă-n inima ta! și povestea noastră-n gând
Pe buze sărutul meu firav, încălzit de-a ta privire
Căci ce simt pentru tine nu va muri nicicând

Pentru că asta e adevărata iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu