vineri, 6 iunie 2014

Timpul nostru va trece... (partea 1)

Nu cunosc nimic în afară de trecut,
De aceea mă abandonez acolo mai mereu
Și cu picioarele desculțe pe pământul ud,
Îmi amintesc povestea sufletului meu:

Nu mi-e frică de timp căci nu înțeleg
Cum trec zile, nopți, zeci de minute
Și tu, bunule domn, îmi rămâi la fel de drag
Când zâmbind mă săruți pe frunte.

În mintea mea se derulează o poveste seacă
Mult prea repede, cu prea puține priviri prețioase...
Tu, rămâi aici, lasă timpul să treacă
Iar noi să ne pierdem printre sute de basme!

Bunule domn, ia-mi mâna și privește-mă atent,
Lasă soarele să apună pe chipul meu,
Urmărește stropii reci căzând pe umerii mei încet
Și aruncă-ți masca, eu nu vreau vreun erou.

Lasă-mi mintea ta să o plimb prin lumea întreagă,
Să-ți arăt cu ochii mei cum se prezintă infinitul.
Nu zăbovi, urmărește-mă când sufletu-mi aleargă
Și prinde-mă în brațe, oprește brusc timpul.

Pe final de zi, când cerul fierbe-n culori perfecte,
Ne vom citi-n priviri, tolăniți pe iarba rece.
Tu îmi vei descrie lumea-n râsete și defecte
Iar eu, bunule domn

 eu mă voi minți că timpul nostru niciodată nu va trece...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu