joi, 25 octombrie 2012

Epilog



Eu nu mi-aş duce dorul de-aş lipsi din viaţa mea
Că totu-i gri, frumos, e o poveste veche.
Eu nu aş plânge dacă într-o zi nu m-aş mai regăsi
Că mor în fiecare zi ca să mă nasc de veghe.

În gând, în vis, cândva în timpul vieţii mele
mi-am căutat un scop să tot revin de fiecare dată...
Nu ştiu dacă au trecut luni, ani, zile,
Că eu m-am pierdut în infinitul lui niciodată.

Mă văd mergând pe-o stradă plină de lipsă
Ş-alunecă vântul pe faţa mea uscată...
Inspir toamna în suflet şi expir tăcerea ninsă.
Eu nu-mi voi duce dorul de voi dispărea vreodată!

Sunt un fir de praf în viaţa ta, în lume;
Deşi uneori nu mă auzi, eu sunt acolo, aici
Închide ochii şi plimbă-mă prin amintirile divine
c-ai putea să-mi alergi spiritul prin vise mici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu