miercuri, 16 iulie 2014

Pagini de jurnal...


Adesea seri răcoroase pătrund pe geam
și îmi inundă sufletul pribeag
parfum ușor de primăvară, de stele somnoroase
mă duc cu gândul la un june drag.

Răsfoiesc pagini noi dintr-o carte oarecare,
cu gândul rămas meditativ...
recunosc, sunt fascinată de cuvinte
și mă întreb: oare nu e în spiritul meu nativ?
Îmi întind picioarele în fotoliu,
aprind o lampă veche și încep să citesc.
Răcoarea serii, cuvintele năstrușnice și visele
adună în mine izul unei magii de primăvară,
un basm contemporan, trăit odinioară.

N-ar ajunge toți pașii timpului
ca eu să-mi satur sufletul de lume
vicii, păcate, iluzii și contraste
ele toate sunt în mine, esența gândului.


Pătrund avid în dansul amintirilor
și las noaptea să așeze pe umerii mei
un val de tăcere, o binecuvântată oprire în timp
căci lumea își continuă mișcarea, dar eu rămân aici, uitată-n gând.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu