marți, 25 noiembrie 2014

Între cer și pământ

Câte clipe, câte nopți! Toate au trecut prea repede
Lăsând în urmă amintiri îmbibate-n insomnii,
Gânduri ce nu și-au găsit rațiunea de-a trăi
Și un  suflet scriind cuvinte reci, dar vii.

În negura infinită a trecutului nemilos
M-au părăsit muzele și oamenii toți
Și-am alunecat asemeni unui suflet păcătos
Dintr-un car stelar, într-un abis plin de morți.

Mi-am întors propriul destin contra mea
De dragul unor ochi calzi și zâmbete umane.
Am renunțat la nemurire fără să clipesc
Lăsând în urma mea să curgă râuri de păcate...
Toate pentru tine, chip de lut muritor și slut!

Dar cine-ar fi crezut că inima-mi va arde
Și se va stinge în fața ochilor tăi, acum reci
Căci om așa cum ești, tu știi că nu se cade
Să amăgești un suflet ce printre stele dăinuiește-n veci.

Eu nu am vrut să știu, am orbit și am renăscut
În gândurile tale, o oră de iubire nemurirea mi-a luat.
Acum sunt praf și pulbere, un suflu de vânt uscat
O sărutare dulce în fiecare seară pe chipul tău

Ce cândva l-am adorat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu