joi, 1 mai 2014

Timp curios

Timpul s-a oprit curios,
Mă privește insistent, revoltat
Căci mi-am pierdut sufletul
În afara secundelor de neuitat.

Am ascuns tăcerea și neliniștea
În spatele ochilor strălucitori
Și-n pași de dans m-am îndepărtat
Spre neant, din dorința de a mă fi uitat.

Am căzut, am alunecat în visare
Cu gândul departe, cu trupul obosit
Și-am crezut și încă văd în mine
Un abis, o teamă de nedescris.

Trec minute, zile, timpul se joacă
Eu zâmbesc, uit, ațipesc.
Mă lasă amintirile să cutreier secole,
Doritoare să mă regăsesc.

Pe aripi de poveste mă poartă
Clipele singuratice, timpul curios,
Mă adorm alene visele copilărești
De dorul, de dragul unui trecut frumos.

Deschid ochii, timpul încă mă privește
Binevoitor să vadă o nouă poveste, un alt final
Căci zbuciumul și dorința de a mă regăsi
Sunt apăsătoare, mânate de-un alean
Purtate-adânc în conștiință,
Urmărite-n cel mai curios mod

De timpul deja trecut în neființă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu