marți, 26 august 2014

Chip de lut

Pe urme reci de nisip cristalin
Îmi pierd adesea gîndurile-n amintiri..
Aștept și retrăiesc acel dulce chin
Ce-mi întoarce sufletul împotriva firii.

Cu ce drept aș putea să mă tot întorc
Unde durerea lumească-mi este stăpână?
Cum de vreau mereu să refac
O povestea transformată-n țărână?

Trăiesc în afara unui timp deja pierdut
Dar mă aventurez în el de fiecare dată
Când mă întreb cum am putut
Să mă încred într-un simplu chip de lut!

Timpul va trece, blajin și iertător
Iar eu voi îngropa aceste versuri în inima mea
Căci oricât mi-aș dori să fiu un suflet iubitor,
Amintirile nu se vor îndura a mă lăsa.

Trăi-voi prin tablouri ce nu vor fi uitate niciodată
și mă voi hrăni cu sufletu-mi sărac
Iar valurile și marea mă vor privi cum tac

Ștergând definitiv această fantezie toată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu